Probleem met parkeren of vraag over je factuur? De meeste mensen komen er met wat hulp zelf uit. We hebben de onderwerpen voor je op een rij gezet.

 

Veelgestelde vragen

Omdat onze apparatuur (inrit/betaalautomaat) synchroon loopt, is een vroegtijdige tariefschakeling of een misrekening onmogelijk. Staat de klok bij de inrit op 10:05 uur, dan staat de klok bij de betaalautomaat ook op 10:05 uur. De tijd die wordt weergegeven op onze apparatuur is een handmatig ingestelde tijd. Deze tijd is niet persé identiek aan de satelliettijd of de tijd op uw horloge. Deze tijden kunnen enkele minuten verschillen.

U heeft de mogelijkheid om dit rechtstreeks te melden via de intercom op de betaalautomaat. Wij kunnen u vervolgens per e-mail een kwitantie doen toekomen. Mocht het geval zijn dat er geen intercom aanwezig is, stuur ons dan een e-mail met uw naam, kenteken en bankafschrift.

Waardekaart:
Met deze kaart kunt u uw parkeerkosten bij de betaalautomaat betalen. De waarde op de kaart ligt vast. Wordt de waarde van de kaart overschreden, dan dient u het verschil bij de betaalautomaat bij te betalen. U gaat met de kaart waarmee u bent ingereden naar de betaalautomaat en biedt deze kaart aan. Vervolgens biedt u de waardekaart aan. U ontvangt van de betaalautomaat één kaart terug en met deze kaart kunt u uitrijden bij de uitgang.

Tijdkaart:
Het aantal uren op de kaart ligt vast (1, 2 of 4 uur). Worden de uren op de kaart overschreden, dan dient u het verschil bij de betaalautomaat bij te betalen.

De wachttijd tussen betaling bij de betaalautomaat en het uitrijden is afgestemd op de grootte van de parkeergarage. Wordt de wachttijd overschreden, dan volgt een melding op de zuil bij de uitrit: ‘nabetaling noodzakelijk‘. Nabetaling dient bij de betaalautomaat te geschieden.

Ja, je kunt dit eenvoudig online doen of per post t.a.v. APCOA PARKING Nederland B.V., Westblaak 88, 3012 KM Rotterdam of per e-mail via administratie@apcoa.nl.

Parkeren in een publieke parkeergarage omvat geen bewaking en geschied op eigen risico. In onze parkeergarages is altijd wel cameratoezicht aanwezig. Dit is echter primair ter ondersteuning van het beheer. Zo kan de centralist in de meldkamer met u meekijken als u via de intercom contact legt. Het aantal camera's verschilt per locatie in ieder geval worden alle toegangen op deze wijze gemonitord. 

Dit kun je eenvoudig doen door contact op te nemen met onze administratieafdeling per e-mail of door te bellen naar +31 (0)85 049 98 99. 

De doorrijhoogte van een parkeergarage kun je vinden op de webpagina van alle parkeergarages. De informatie staat vervolgens rechtsboven weergeven onder het kopje ''Extra informatie''.

Klanttevredenheid staat altijd op nummer één bij ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij helaas dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

 

Hoe nu verder?

 

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice door een e-mail te sturen of te bellen naar +31 (0)85 049 98 99.

Je kunt een storing altijd melden door te bellen naar onze meldkamer: +31 (0)85 049 98 00

Ja, dat kan. Wil je minder dan 50 kaarten bestellen, dan kun je contact opnemen met onze administratieservice door een e-mail te sturen.

Je kunt de actuele bezetting van onze parkeergarages in Scheveningen bekijken op deze pagina

Abonnementen

Bekijk hier in welke garages abonnementen beschikbaar zijn en vraag uw kaart direct online aan. 

Nee, het getekende contract is de basis voor uw betaling. U ontvangt vooraf per kwartaal een factuur. Deze wordt bij automatische incasso kosteloos per e-mail toegestuurd. Voor een factuur per post verzonden, betaalt u i.c.m. automatische incasso € 4,50 per factuur. Kiest u niet voor automatische incasso? Dan bedragen de kosten € 4,50 voor een factuur per e-mail en € 9,00 voor een factuur per post. 

Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen een nieuwe pas uitgeven of de pas controleren. Indien uw pas gestolen of verloren is, berekenen wij € 45,- (excl. btw) administratiekosten.

Contact met een magneet (bijvoorbeeld de sluiting van uw portemonee) kan de kaart decoderen.

Wil je jouw abonnement opzeggen? De overeenkomst is aangegaan voor de duur van minimaal 3 maanden. Na verloop van deze periode wordt deze overeenkomst met onbepaalde tijd verlengd. Beëindiging van de overeenkomst vindt plaats met inachtneming van een opzegtermijn van tenminste één kalendermaand. Beëindig eenvoudig online uw abonnement.

Wil je jouw abonnement wijzigen? Je kunt eenvoudig een verzoek voor wijziging indienen op deze pagina

Restitutie

Is er iets misgegaan in een van onze parkeergarages en wil je graag een restitutie indienen? Vraag dan eenvoudig een restitutie aan via onze klantenservice. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in, want dan kunnen we je zo goed mogelijk helpen.

Facturatie en betalingen

Op de pagina's van onze parkeergarages staat extra informatie weergeven welke betaalmethodes er beschikbaar zijn.

Wanneer het biljet niet geaccepteerd wordt, meldt u zich dan bij de beheerder via de intercom op de betaalautomaat. Is er geen intercom aanwezig? Dan kun je bellen naar 085 0499 800.

Onze collega's van de administratie helpen jou graag verder. Neem gerust contact op. 



Vraag nog niet beantwoord?

Neem gerust contact met ons op

 

 

          Telefoon

Maandag t/m vrijdag:

09:00 tot 17:00

Particulier en zakelijk: 

+31 (0)85 049 98 99

Storingen:

+31 (0)85 049 98 00

              E-mail

Je kunt ons 24/7 mailen.

Vul het contactformulier in.